کمپین بین المللی دعا فقط برای یک نفر با تولیدات رسانه ای در زمینه ی ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار فعالیت میکند

کلیپ صحبت های آیت الله ناصری،راه رسیدن به امام زمان (عج)

الان موقع کارست الان موقع اظهار علاقه و عمل به ارکان است حالا که این گونه می گویند من خبر ندارم لکن می گویند فرج حضرت نزدیک است. خوشا بحال آنهایی که خودشان را مهیا کرده اند.امام زمان لحظه ای از ماها غافل نیستند والله غافل نیستند.حواسمان باشد امام زمان امام زمان یالحسن یابن الحسن را فراموش نکنید. توسلاتتان به امام زمان باشد.حواسش جمع باشد برخلاف رضایت امام زمان (عج) مطلبی نگوید. عملی انجام ندهد. از ارادتمند به امام زمان (عج) باشد.به صدق و صفا این باشد این مهمه خیلی . البته مشکلاتی دارد. تحمل کنید.امام زمان (عج) والله می داند و میبیند و می شنود.حواستان باشد از این بزرگوار در خانه امام زمان (عج) را فراموش نکنید. یا بن الحسن یابن الحسن را فراموش نکنید.نماز امام زمان (عج) را هفته ای یک دفعه شب های جمعه بخوانید حاجتی دارید نماز امام زمان (عج) را بخوانید تمام که شد حدیث کسا را بخوانید تو حدیث کسا حاجتتان را از حضرت زهرا و امام زمان (عج) بگیرید. این هم رفع گرفتاری هایی که دارید و مشکلاتی که دارید از این طریق می توانید تامین بکنید. و از ارتباط خودتون رو لکن شرط اولش توبه از اعمال گذشته..
ناصری را میگم …شماها که نه … همه خوبید … ناصری را میگم.. یک توبه از اعمال گذشته و عزم و جزم بر ترک گناه در آینده که مقید باشم که گناه نکنم … معصیت نکنم .. اتیان واجبات.ترک محرمات.خلوص در عمل. د رجمیع مشکلات … یابن الحسن یا بن الحسن…راه اینه … راهی که میخواهید بروید … والله غیر از این راهی برای ما نیست…همین راه رو باید که عمل کنیم…توسلاتتان به امام زمان (عج) بیشتر باشد…یا بن الحسن را بیشتر بگویید.. به نفعتان هست.. به نفع خودتان هست خدا می داند… نه این که حالا برای من یا برای … نه …توسلاتتان به امام زمان (عج) باشد.امام فراموش نمی کند احدی را… والله فراموش نمی کنند. ولکن بسیار به مورد که ما هم توسلی داشته باشیم .. الحاصل . اتیان واجبات ترک محرمات خلوص در عمل در جمیع مشکلات یا بن الحسن… یابن الحسن. در جمیع مشکلات یابن الحسن… یابن الحسن… در خانه امام زمان… شما از سربازان امام زمان (عج) هستید … انشالله … توسلاتتان به حضرت باشد… مشکلاتش را انسان به اربابش بگوید…امام زمان (عج) ارباب ماست.

downloadدانلود با کیفیت۴۸۰                                      downloadدانلودبا کیفیت۳۶۰

کاربرهای عزیز با ثبت نظراتتون در زیر تولیدات کمپین،چراغ راه ما باشید.


  1. محمد رضا گفت:

    خودمان را آماده کنیم برای یاری حضرت و این آماده کردن با ترک گناه است، ترک گناه یعنی انجام واجبات و ترک محرمات و خدا هم همین را از ما می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *