کمپین بین المللی دعا فقط برای یک نفر با تولیدات رسانه ای در زمینه ی ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار فعالیت میکند

امروز : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳

مصاحبه/ از ظهور مدعیان دروغین تا فریب مردم (زبان:فارسی،انگلیسی،عربی)

امروزه برخی از مردم اگاهی و اطلاعات کامل راجب اغلب مسائل مانند موضوعات دینی و ظهور امام زمان (عج) ندارند اما این موضوع سبب چه زیانی بر جامعه میشود؟ همان طور که واقفین وقتی شخصی راجب یک موضوعی اطلاعات کامل نداشته باشد فریب خوردن ان شخص سخت نیس و راحت میتوان حرف هایی که صحتی ندارد را بر انان تحمیل کرد و اینجاست که مدعیان دروغین ادعای صاحب معجزه بودن و امام زمان بودن و… میکنند. ولی هدف اصلیه این مدعیان دروغین چیست؟سادست،هدف گمراه کردن مسلمانان و نابودی دین همان طور که ما انسان های مسلمان برای برملا کردن دروغ این افراد تلاش میکنیم اینان نیز بصورت گشترده برای گمراه کردن ما تلاش میکنند.
این افراد اطلاعات اشتباه راجب ظهور امام زمان، برداشت های غلط راجب قرآن و … را منتشر کرده و ادعای بی هراس بودن دارند اما حاضر به مناظره با عالمان دینی ما نیستند.
ما انسان ها وظیفه داریم در مقابل این مدعیان دروغین بایستیم و نگذاریم دین و باور هایی که امامان ما با دل و جان به دست اورده اند را انان این گونه متلاشی کنند و باور های دروغ راجب ظهور را به مردم بگویند،
پس همان گونه که امامانمان در مقابل دروغ و حیله سکوت نکردند ما نیز پیرو این امامانیم و سکوت نخواهیم کرد.
اغلب مدعیان دروغین مهدویت، تحصیلات عالی نداشته و اطلاعات جامعی در زمینه احکام و معارف اسلامی ندارند.آنها برای فریب مردم شگرد های زیادی دارند که یکی از آنها تقطیع و تحریف روایات و آیات قرآن است.خواب و خواب سازی همیشه وسیله ای برای مدعیان دروغین جهت جعل اعتبار برای خود و ادعاهایشان بوده است,با سوءاستفاده از آگاهی کم افراد برای ایجاد انحرافات بیشتر، ادعاهایشان سیر صعودی دارد. با روش های مرتاضی و هیپنوتیزم مردم را فریب می دهند و ادعا می کنند که صاحب معجزه اند.ادعای مناظره می کنند اما به خاطر ضعف های عمیق علمی که دارند هرگز حاضر نمی شوند با متخصصین و کارشناسان دینی معتبر وارد مناظره شوند.برای رسیدن به اهدف شوم خود ، برعلیه علما و مراجع دینی بسیار تبلیغ می کنند.بعضی از این فرقه ها فعالیت گسترده‌ای در اینترنت دارند و هدف اصلیشان جذب قشر متدین و مذهبی جامعه است.

اگر یک نفر تو فضای مجازی و یا حقیقی بیاد به شما بگه من فرستاده یا نماینده امام زمان (عج) هستم شما در مقابل این فرد مدعی چه برخوردی می کنید؟

downloadدانلود با کیفیت۱۰۸۰                                    downloadدانلودبا کیفیت ۷۲۰ 

 

کاربرهای عزیز با ثبت نظراتتون در زیر تولیدات کمپین،چراغ راه ما باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *